בן גביר הנחה: אש נגד מחבלים שיחסמו רכבי חירום

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר הנחה: אש נגד מחבלים שיחסמו רכבי חירום

השר בן גביר קיים דיון היערכות לתרחישי הפרות סדר והפקת לקחים מ"שומר החומות" והבהיר כי הוא מצפה להפעלת אש במקרה של חסימת ציר לרכב חירום ע"י מחבלים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים היום (רביעי) דיון מיוחד על תרחישי הייחוס להפרות סדר רב זירתי והפקות לקחי מבצע "שומר החומות".

בדיון השתתפו מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו, מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, נציבת שירות בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, נציגי שב"כ, צה"ל, מל"ל.

בדיון השתתפו גם סגן ראש עיריית ירושלים אריה קינג ומנכ"ל עיריית לוד שסיפרו על אירועי שומר החומות בערים שלהם והעלו את הצעותיהם להערכות לאירועים הבאים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סיכם את הדיון: "האחריות כאן היא של כולנו ואנחנו עומדים בפני אתגר מאוד רציני. עבדתי קשה מאוד כדי להביא עוד כלים ועוד מיליארדים למשרד הזה ולכל הגופים, אני יודע שכסף זה חשוב, כוח אדם זה חשוב, אבל תזכרו שהיו תקופות שניצחנו עם ארבעה חיילים שנכנסו על ג'יפ לחברון ואנחנו צריכים להמשיך לנצח בשביל הילדים שלנו, כי זה החיים שלנו. אז תעשו את המקסימום ואנחנו ננצח עם מה שיש לנו עכשיו. התרשמותי שאתם עושים ואני מבקש מכם להיות ערוכים עם הכלים והיכולות שלנו, לאירוע שיכול לפרוץ מחר בבוקר".

"אני מקווה שהמשטרה עומדת גם מול הכבאות, גם בשביל להעניק סיוע ואבטחה לרכבי כיבוי אש ואני לא מקבל מצב שרכב כיבוי לא יכול להיכנס לכבות בית בוער בערערה בגלל כמה מתפרעים שחוסמים את הציר. אתה אמרת המפכ"ל ורשמתי את זה לפניי, שתגובה חד משמעית היא לפעמים יותר אפקטיבית מ-300-400 שוטרים ואני מצפה במקרה כזה ובמקרה של יידוי אבנים להפעלת אש".



0 תגובות